BEKERCOMPETITIE 07/08 |
De volgende partijen zijn in de (voor)ronde op 23 oktober 2007 gespeeld: | ||||
R. Hettema (1448) | - E. Kruit (1841) | C | 1-0 | |
S. de Jong (1864) | - K. van Straten (1465) | C | 1-0 | |
H. van Wilgenburg (1610) | - M. de Jong (2258) | D | 0-1 | |
De volgende partijen zijn op 27 november 2007 gespeeld: | ||||
R. de Boer (1910) | - J. Miedema (1322) | D | ½-½ |
Miedema door |
S. de Jong (1864) | - M. Etmans (2144) | C | ½-½ |
De Jong door |
P. Tuasela (1402) | - U. v. Houten (1854) | D | 0-1 | |
E. Scholl (2239) | - E. Sparenberg (2088) | B | 1-0 | |
Z. Dzaferspahic (1952) | - M. De Jong (2258) | C | 0-1 | |
J. Coerse (1250) | - J. Kamstra (2168) | D | 0-1 | |
O. Schriemer (1975) | - H. de Bruijn (1500) | D | 1-0 | |
R. Hettema (1448) | - J.J. Root (1220) | B | 1-0 | |
De volgende partijen zijn op 29 januari 2008 gespeeld: | ||||
J. Miedema (1322) | - O. Schriemer (1975) | D | 0-1 | |
E. Scholl (2239) | - M. De Jong (2258) | A | 0-1 | |
J. Kamstra (2168) | - S. de Jong (1864) | C | 1-0 | |
R. Hettema (1448) | - U. v. Houten (1854) | B | 1-0 | |
De volgende partijen zijn op 26 februari en 4 maart 2008 gespeeld: | ||||
R. Hettema | - O. Schriemer | D | 0-1 | |
J. Kamstra | - M. de Jong | A | 1-0 | |
De finale is op 20 mei 2008 gespeeld: | ||||
Oene Schriemer | - Jippe Kamstra | B | 0-1 | |
HET REGLEMENT:
A: Ratingverschil < 100 punten.
Elke speler heeft 1,5 uur bedenktijd. Spelen tot de vlag valt. Bij remise met verwisselende kleur uitvluggeren. 5 minuten per persoon per partij. Wordt deze partij ook remise, dan wint de speler met de laagste rating.
B: Ratingverschil 100 tot 250 punten.
Laagste rating 2 uren bedenktijd. Hoogste rating 1 uur bedenktijd. Spelen tot de vlag valt. Bij remise wint de speler met de laagste rating.
C: Ratingverschil 250 tot 400 punten.
Laagste rating 2 uren bedenktijd. Hoogste rating 30 minuten bedenktijd. Spelen tot de vlag valt. Bij remise wint de speler met de laagste rating.
D: Ratingverschil > 400 punten
Laagste rating 2 uren bedenktijd. Hoogste rating 15 minuten bedenktijd. Spelen tot de vlag valt. Bij remsie wint de speler met de laagste rating.