In de Manege (het studiecentrum achter het Stedelijk Gymnasium) is het 40e Waling Dijkstra Schaaktoernooi gespeeld. Het is gedeeld gewonnen door Nick Maatman en Leandro Slagboom. Laatstgenoemde won de wisselbeker.
Hier staan vele foto’s (gemaakt door Marcel Vermaat en Egbert Wind) en van elke ronde wordt een aantal partijen ingevoerd. Later verschijnt er nog een uitgebreid verslag van het toernooi.
Hieronder de winnaar:

Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.